close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השתלות שיניים קלאסיות וללא קיצורי דרך

מערכת שורשכא אדר, תשפ17/03/2020

מהם הפרמטרים להשתלת שיניים מוצלחת? מהם הסימנים והדרך לוודא שהרופא טוב בשבילכם?

תגיות:
שיניים חסרות גורמות קושי בלעיסת מזון ואף בדיבור. המטרד הוא גדול ולא פחות חשוב הוא העניין האסתטי, אי הנעימות והפגיעה בביטחון העצמי המתלווה להיעדרותן
של השיניים. לכן בחירה בהשתלת שיניים היא בחירה בפתרון משולב, בריאותי ואסתטי למי ששיניו חסרות.

תהליך השתלת שיניים הוא מורכב וארוך, מלווה בכאבים ובאי נוחות. כדי שנוכל ליהנות מתוצאות טיפול לאורך זמן חשוב למצוא את רופא השיניים שמבצע השתלות שיניים בדרך הקלאסית, שדוגלת בהקפדה על פרטים ועל בניית תוכנית טיפול בהתאמה אישית.
אנו מעוניינים לבחור רופא מהשורה הראשונה בעל מיומנויות, אשר יקפיד על ביצוע של השתלת השיניים לפי פרוטוקול רפואי קפדני, ללא קיצורי דרך וללא פשרות ביחס לחומרים ולאיכות הטיפול. יחד עם זאת, שידאג לצמצם את משך הטיפול ולהקל על אי הנוחות שחווה המטופל במינימום תקלות.

מהם הגורמים המשפיעים על איכות טיפולי שיניים?

מומחיותו של רופא השיניים
ניסיונו המקצועי ומידת השכלתו של רופא השיניים בתחום ההשתלות חשובה מאין כמוה. השכלתו בתחום השתלות השיניים והשתלמויות על שינויים ועדכונים בתחום יחד עם ניסיון מקצועי נרחב מאפשרים לרופא השיניים ידע ויכולת לתת פתרונות למקרים רבים, בהתאמה אישית למצב השיניים של המטופל. איכות הטיפול ומקצועיות הרופא עשויות להיות גורם מכריע ומרכזי בתוצאות טיפול איכותיות. ישנם רופאים מומחים בהשתלות שיניים, אשר מעבר להכשרתם הבסיסית כרופאי שיניים קיבלו גם ידע ספציפי בתחום ההשתלות.

איכות השתלים
איכות השתלים בשימוש רופא השיניים הוא גורם נוסף, מהותי התורם לאיכות הטיפול. שתלים אשר מיוצרים מחומרים איכותיים, יחזיקו מעמד לאורך זמן. השתלים אשר עשויים בדרך כלל מטיטניום או זירקוניה, צריכים לעמוד בתווי תקן ובבדיקות מעבדה מתקדמות, לכן חשוב לבדוק עם רופא השיניים היכן מיוצרים השתלים ובאילו תקנים הם עומדים.

שתלים באיכות גבוהה יהיו יקרים יותר וישפיעו על העלות הכוללת של הטיפול כולו. מרפאות המציעות השתלות שיניים במחירים זולים ומחשידים, עלולות להתפשר על איכות השתלים ולפגוע לאורך זמן בעמידות הטיפול. במרבית המקרים שתלים אשר יגיעו מאירופה, ארה"ב או ישראל ובעלי תווי תקן מחמירים יהיו בעלי האיכות הגבוהה ביותר.

איכות הטכנאי איתו עובד הרופא
רופא השיניים אינו תלוי רק בעצמו ויש חשיבות רבה למקצועיות של טכנאי השיניים בו מסתייע הרופא. לטכנאי חלק פעיל בהכנת השתלים ואף בכתרים שיבואו לאחריהם. לכן, בדקו אם איזה טכנאי עובד הרופא ותנסו לברר את איכות עבודתו.

טכנולוגיה חדשנית בשירות רופאי השיניים
מרפאות שיניים רבות מצוידות במכשור טכנולוגי חדשני המסייע לרופא השיניים בכל סוגי הטיפולים ובפרט בתחום השתלת השיניים. תהליך השתלות שיניים מתבצע בעזרת אמצעים דיגיטליים וטכנולוגיים חדשניים. התכנון הראשוני של הטיפול מתבצע על ידי הדמיות והדפסות תלת ממד כדי להמחיש למטופל את התוצאות הצפויות וחשוב מכך, לאפשר לטכנאי דיוק מרבי בבניית השתל ובהתאמתו המקסימלית למבנה הפה של המטופל.

הציוד הטכנולוגי החדיש מאפשר לרופא להגיע למקומות בפיו של המטופל שבעבר לא יכול היה להגיע. בנוסף לציוד החדיש עשוי לסייע בעצירת דימומים ובהפחתת הכאבים במהלך הטיפול.

לסיכום, בחירת רופא אשר שם דגש על איכות לאורך כל תהליך השתלות השיניים. גם אם התהליך מתמשך על פני זמן רב, יש חשיבות רבה לידע וניסיון מקצועי בשילוב איכות חומרים ושתלים, עם הקפדה על פרטי פרטים, ללא קיצורי דרך. כל אלה יתנו תוצאות מרהיבות שיחזיקו מעמד לאורך זמן.

נכתב באדיבות – מרפאת שיניים בירושלים יואב אורבך
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה